СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

Доставка "Самовивіз"

Забрати запчастини можна на адресу. м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 17. Працюємо з 9 до 19 по буднях, з 9 до 16 у суботу та з 10 до 14 у неділю.

Доставка "Нова Пошта"

Плата за доставку здійснюється за тарифами компанії "Нова Пошта"
Термін доставки посилки відбувається протягом 1-2 днів
Можлива доставка кур'єром Нової Пошти

Доставка кур'єром

Доставка кур'єром здійснюється за допомогою компанії "Нова Пошта"

Доставка "Укрпошта"

Плата за доставку здійснюється за тарифами компанії "Укрпошта"
Термін доставки посилки відбувається протягом 1-5 днів

СПОСОБИ ОПЛАТИ:

Післяплата "Нова Пошта"

За послугою післяплати стягується комісія з тарифів компанії "Нова Пошта"

Післяплата "Укрпошта"

За послугою післяплати стягується комісія з тарифів компанії "Укрпошта"

Готівкою

Цей спосіб оплати використовується тільки при самовивезенні товару з магазину

Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay

ДОСТАВКА В ПОЛЬШУ:


Доставку здійснюємо Новою поштою. Якщо Ви бажаєте оформити доставку в Польщу, Вам потрібно зробити замовлення, вибрати "Доставка в Польщу у відділення" або "Доставка в Польщу на адресу"  та в полях залишити свої дані ЛАТИНИЦЕЮ, а саме :
- прізвище та ім’я;
- контактний телефон (бажано місцевий);
- індекс / код міста;
- назва міста;
- вулицю, номер будинку / квартири.
Ви можете оплатити замовлення відразу на сайті, або разом з доставкою, після того, як з Вами зв’яжеться менеджер. Оплата за доставку здійснюється окремо. Вам допоможе розрахувати вартість доставки менеджер.
Також залиште свій контактний номер, за яким з Вами зможе зв’язатись менеджер у Viber або Telegram для уточнення деталей і оформлення замовлення. 

Замовлення вартістю до 1700 грн,  можна доставити у поштомат InPost, у відділення Nova Post та за адресою.
Замовлення вартістю понад 1700 грн, доставляються тільки за адресою.
- у поштомат InPost чи у відділення Nova Post - 450 грн;
- на адресу - 550 грн.

При замовленні на суму понад 1700 грн, воно може обкладатися митом та податком на додану вартість (до 23% від суми замовлення).
Більш детальна інформація на сайті перевізника https://novaposhta.ua/delivery_to_Poland/

ПОВЕРНЕННЯ

Можливе повернення товару, який не входить до розділу «Список товарів відповідної якості, не підлягаючих поверненню», якщо вони не задовольняють користувачів з будь-яких причин, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки такого товару.

Повернення грошових коштів за такий товар, оплачених раніше, здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товару назад продавцем і заявки про його повернення.

Заява повинна бути складена власноручно і мати оригінальні підписи Покупця.

Список товарів, не підлягаючих обміну (поверненню):

Непродовольчі товари:
• парфюмерно-косметичні вироби, побутова хімія.
• електричні запчастини з контактами (замки, насоси, тени, клапани, конфорки і т.д.), які були встановлені (на клеммах буде механічний дефект - смуга).
• Плати (модулі).

Повернення товару можливе:

• Якщо він не використовувався;
• Якщо збережений його товарний вид;
• Не пошкоджені споживацькі властивості, пломби, ярлики, заводська упаковка.
• В наявності є розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.
• Відсутні будь-які механічні пошкодження (трещини, потертости і т.д.)