Обмін і повернення запчастин для ремонту побутової техніки
Інтернет-магазин Кийсервіс здійснює повернення та обмін товарів відповідної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Возврат і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Товар куплений "під замовлення" повертанню або обміну не підлягає.
Умови повернення товару відповідної якості
Усі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі «Закону України про захист прав споживачів» та зазначених нижче умов.
Як повернути товар, який не підійшов?
Повернути або обміняти товар можна в пункті видачі замовлень в місті Київ, вул. Парково-Сирецька 17.
Якщо ви знаходитесь в іншому місті, вернути товар можна "Новою Поштою" в Київ на відділенні №105 (вул. Дегтяревська, 58).
Повернення товару не можна здійснити наложеним платежем.
У разі неможливості обміну товару, повернення грошових коштів здійснюється на карту або розрахунковий рахунок банків України.
Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець нам про це відразу повідомляє, ми відправляємо новий товар.
Має чи право покупець повернути товар або змінити його на аналогічний?
Так, якщо:
- товар має недоліки або несправжні, виробничі або транспортні пошкодження - відбувається надзвичайно рідко, повна компенсація з нашої сторони;
- товар помилково відправлен з іншими характеристиками - відбувається надзвичайно рідко, гарантуємо повну компенсацію з нашої сторони;
- товар відповідної якості, але не підійшов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або змінити його за аналогічними умовами сплати всіх транспортних послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.
При яких умовах можливий повернення і обмін товару в інтернет-магазині Кийсервіс?
Головні правила:
- зі дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів;
- товар не експлуатувався, відсутні дефекти і пошкодження;
- збережені цілісність пакування і повна комплектація;
- замовленого товару немає у переліку, не підлеглих поверненню та обміну згідно законодавства.
Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині Кийсервіс:
- повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові дані;
- компанія проводить перевірку товару і даних за замовленням клієнта;
- протягом 3 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
- всі дії виконуються згідно з діючим законодавством.
Відмовити у заміні товару інтернет магазин "Кійсервіс" може, якщо:
- клієнтом не були виконані умови повернення та заміни товару;
- товар замовлявся і був доставлений індивідуально під клієнта*
*також поверненню та обміну не підлягають товари, привезені під замовлення за невірними технічними даними Покупця.
Заказ товару здійснюється після внесення передплати — 50% від вартості. Передплата не повертається, у випадку, якщо товар прибув у термін, але замовник здійснив невірний самостійний підбір запчастини.
Рекомендуємо підбирати деталі за допомогою наших менеджерів. Детальні умови поставки уточняйте у менеджера.
Якщо товару немає на складі заводу-виробника, термін доставки може затягнутися більше, ніж на 2 місяці. В такому випадку ми повертаємо гроші за вимогою Клієнта.
*Під замовлення — це непохідний товар, який привозиться тільки під клієнта.
Хто сплачує за повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі затрати по пересилці оплачуємо ми. Якщо товар відповідної якості та відповідає замовленню, але з інших причин не підойшов, повернення оплачується покупцем.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може віддати в обмін і повернення товарів відповідної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в діючому Перечні непродовольчих товарів відповідної якості, не підлежащих повернення і обміну.