Обмін і повернення запчастин для ремонту побутової техніки

Інтернет-магазин Кийсервіс здійснює повернення та обмін товарів відповідної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Сроки повернення і обміну
Возврат і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Обратная доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар куплений "під замовлення" повертається або обміну не підлягає.

Умови повернення товару відповідної якості
Усі клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення та обмін товарів на аналогічні протягом 14 днів з моменту отримання, на підставі «Закону України про захист прав споживачів» та зазначених нижче умов.

Як повернути товар, який не підошов?
Вернуть або обміняти товар можна в пункті видачі замовлень в місті Київ вул. Парково-Сирецька 17.
Якщо ви знаходитесь в іншому місті, вернути товар можна "Новою Поштою" в Київ на відділенні №105 (вул. Дегтяревська, 58).
Возврат товара не осуществляется наложенным платежом.

У разі неможливості обміну товару, повернення грошових коштів здійснюється на карту або розрахунковий рахунок банків України.

Якщо товар прийшов пошкоджений на пункт видачі перевізника і покупець нам про це відразу, ми відправляємо новий товар.

Має чи право покупець повернути товар або змінити його на аналогічний? Так, якщо:
товар має недоліки або несправжні, виробничі або транспортні пошкодження - відбувається надзвичайно рідко, повна компенсація з нашої сторони;
товар ошибочно направлен с другими характеристиками - відбувається надзвичайно рідко, повна компенсація з нашої сторони;
товар відповідного якості, але не підошов покупцеві з певних причин. Клієнт має право повернути товар або змінити його за аналогічними умовами оплати всіх транспортних послуг і виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством і нашим інтернет-магазином.
При яких умовах можливий повернення і обмін товару в інтернет-магазині Кийсервіс? Главное, чтобы:
со дня отримання товару клієнтом не пройшло 14 днів;
товар не експлуатувався і відсутствовали дефекти і пошкодження;
сохранены были целостность упаковки и полная комплектация;
замовленого товару немає в списку, не підлеглих повернення та обміну згідно законодавцю;
Порядок проведення повернення та обміну в інтернет-магазині Кийсервіс:
у свою чергу, повідомте причину повернення або обміну, всі необхідні поштові та розрахункові перші дані;
компанія виробляє перевірку товару і даних за замовленням клієнта;
протягом 3 робочих днів після отримання товару відбувається повернення коштів або обмін товару;
всі дії виконуються згідно з діючим законодательством.
Умови при яких покупцях можуть бути вказані в заміні товару:
не были выполнены условия возврата и обмена товара;
товар замовлявся і був доставлений індивідуально під бажання клієнта:
Товар відповідної якості, який привезений під замовлення*, обміну та повернення не підлягає.

Також повернення та обмін не підлежать товари, привезені під замовлення за неверними технічними даними Покупця.
Заказ товару здійснюється після внесення предоплати — 50% від вартості. Предоплата не повертається, якщо товар прибув у термін або замовлення створив неправильний самостійний підбір.
Рекомендуємо підбирати деталі за допомогою наших менеджерів. Детальні умови поставки уточняйте у менеджера.

Якщо товару немає на складі заводу-виробника, термін доставки може затягнутися більше, ніж на 2 місяці. В такому випадку ми повертаємо гроші за вимогою Клієнта.
*Під замовлення — це непохідний товар, який привозиться тільки під конкретного замовлення.

Хто оплачує повернення?
Якщо товар не підійшов до нашої лози, всі затрати по пересилці оплачуємо ми. Якщо товар відповідної якості та відповідає замовленню, але з інших причин не підойшов, повернення оплачується покупцеві.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може віддати в обмін і повернення товарів відповідної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в діючому Перечні непродовольчих товарів відповідної якості, не підлежащих повернення і обміну.